Μενού

Τηλεφωνικά Κέντρα Asterisk

Το τηλεφωνικό κέντρο, είναι η καρδιά της επιχείρησης και θα είναι, όσα χρόνια και αν περάσουν. Ο πελάτης πρέπει να μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία και νιώθει ασφάλεια όταν αυτό γίνεται εύκολα, γρήγορα και αποτελεσματικά. Τα τηλεφωνικά κέντρα βασισμένα σε Asterisk, είναι η καλύτερη λύση για την επικοινωνία κάθε επιχείρησης από πολύ μικρής, μέχρι επιχειρήσεων με υποκαταστήματα σε διαφορετικές χώρες. Πλέον, δεν χρειάζεται το τηλεφωνικό κέντρο να βρίσκεται μέσα στην επιχείρηση. Υπάρχουν πολλές λύσεις ακόμη και με απομακρυσμένα τηλεφωνικά κέντρα. Η λύση που θα επιλεχθεί, εξαρτάται πάντα από τις ανάγκες της επιχείρησης.

Επιπλέον η ύπαρξη έξυπνου τηλεφωνικού κέντρου, σε συνδυασμό με μία υπηρεσία τηλε-γραμματείας μπορεί να αυξήσει κατά πολύ την απόδοση της επιχείρησης, ιδίως αν αποτελείτε απο λίγα άτομα, ή είναι one man show.

Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα (απομακρυσμένα)

Τα cloud τηλεφωνικά κέντρα, είναι τηλεφωνικά κέντρα που δεν βρίσκονται εντός της επιχείρησης. Φιλοξενούνται όπως ένα eshop ή ένα site και τρέχουν τις λειτουργίες τους σε ένα υπολογιστή που βρίσκεται εντός κάποιου data center. Ο όρος cloud δεν είναι ακριβώς σωστός, καθώς μπορεί να βρίσκονται σε κάποια δομή cloud (amazon, google, κλπ), σε ένα VPS (μοιραζόμενο) ή σε ένα dedicated server (αυτόνομο μηχάνημα). Έχει αρκετά πλεονεκτήματα, όπως κάθε εφαρμογή που φιλοξενείται σε data center. Υπάρχουν αρκετοί τηλεφωνικοί πάροχοι που προσφέρουν υπηρεσίες τηλεφωνίας για απομακρυσμένα κέντρα. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις τοπικής τηλεφωνίας, που δεν παρέχουν τη δυνατότητα διασύνδεσης με εξωτερικά κέντρα για λόγους ασφαλείας. Σε αυτή τη περίπτωση, εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το τοπικό τηλέφωνο, μπορεί να χρειαστεί ένα τοπικό κέντρο ή συνδυασμός.

Τοπικό Τηλεφωνικό Κέντρο

Σε αυτή τη περίπτωση, εγκαθίσταται ένας υπολογιστής εντός της επιχείρησης που φιλοξενεί το τηλεφωνικό κέντρο. Όλες οι λειτουργίες γίνονται τοπικά και έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί τόσο με εξωτερικούς τηλεφωνικούς παρόχους (voip) όσο και με τις σταθερές ή κινητές συσκευές της επιχείρησης. Οι κυριότεροι λόγοι που προτιμάται η λύση τοπικού κέντρου, έναντι του απομακρυσμένου είναι:

  • Κακή ποιότητα Internet, που επηρεάζει σημαντικά τη ποιότητα επικοινωνίας
  • Πολλές ταυτόχρονες κλήσεις
  • Σύνδεση τοπικών τηλεφωνικών γραμμών, όπως κινητές ή σταθερές συνδέσεις

 

Πόσο κοστίζει;

Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο (δικό σας, χωρίς όρια):

Αρχική εγκατάσταση και ρύθμιση: 200 € + ΦΠΑ

Ετήσιο κόστος φιλοξενίας: 150 € + ΦΠΑ

Περιλαμβάνονται όλες οι προηγμένες λειτουργίες ενός τηλεφωνικού κέντρου, όπως ηχογραφημένα μηνύματα, ομάδες, ωράριο, απεριόριστες κλήσεις, απεριόριστοι χρήστες, απεριόριστοι αριθμοί, εγγραφή κλήσεων κλπ.

Δεν περιλαμβάνεται εγκατάσταση στο χώρο ή ρύθμιση τηλεφωνικών συσκευών. Υπηρεσίες εγκατάστασης στο χώρο της επιχείρησης χρεώνονται κατόπιν συνεννόησης ή με ωριαία χρέωση. Δεν περιλαμβάνονται τηλεφωνικές κλήσεις ή γεωγραφικοί αριθμοί. Παρέχονται όμως πολύ οικονομικά πακέτα από συνεργαζόμενες εταιρείες τηλεφωνίας.

 

Τοπικό Τηλεφωνικό Κέντρο

Αρχική εγκατάσταση και βασική ρύθμιση: 400 € + ΦΠΑ (χωρίς τον εξοπλισμό)

Ετήσιο κόστος φιλοξενίας δεν υπάρχει, αφού βρίσκεται στο χώρο της επιχείρησης. Υπηρεσίες συντήρησης παρέχονται κατόπιν συμφωνίας, με τη βασική συντήρηση να ξεκινάει στα 100 € + ΦΠΑ το χρόνο.

Δεν περιλαμβάνονται ρυθμίσεις συσκευών ή άλλες εργασίες υποστήριξης, που παρέχονται με χρέωση ανά ώρα τηλε-υποστήριξης ή δια ζώσης εντός Αττικής.