Η διαφήμιση στο Internet, είναι από τα πιο παρεξηγημένα μέσα. Κυρίως επειδή υπάρχουν πολλές εταιρείες που κάνουν «τυποποιημένες διαφημίσεις», αλλά και επειδή η απόδοσή τους εξαρτάται από τόσες πολλές παραμέτρους, που δε μπορεί κανείς να εγγυηθεί την απόδοσή τους. Η διαχείριση διαφημίσεων είναι μία χρονοβόρα διαδικασία, αλλά απαραίτητη εάν δεν θέλετε να πετάξετε τα χρήματά σας. Το τεχνικό κομμάτι της διαφήμισης, είναι σχετικά εύκολο. Το δύσκολο, είναι να αποφασίσετε πως θα διαχειριστείτε το διαφημιστικό budget, καθώς διαφήμιση στο ίντερνετ, δεν είναι μόνο η διαχείριση διαφημίσεων Adwords και Facebook ads.
- Καμπάνιες Google Ads Αναζήτησης (πρώην Adwords)
- Καμπάνιες Google Ads στα Shopping Ads
- Καμπάνιες Google Ads στο δίκτυο συνεργατών
- Σύνδεση με μηχανές αναζήτησης (skroutz, bestprice, κλπ)
- Διαφήμιση στο Facebook
- Διαφήμιση στο Instagram
- Διαφήμιση στο Tiktok
- Διαφήμιση στο YouTube
- Διαφήμιση σε Programmatic Agencies
- Στοχευμένη διαφήμιση σε websites μέσω Programmatic, Google Ads ή άλλων ξεχωριστών διαφημιστικών δικτύων.
Άλλοι τρόποι διαφήμισης στο Internet:
- Δημιουργία περιεχομένου για τα Social Media
- Συνεργασία με Influencers
- Διαγωνισμοί και δώρα
- Δημιουργία ή συνεργασία με blogs
- Δημιουργία Event
- Live στα Social Media
Το σημαντικότερο, είναι να δημιουργηθεί το ιδανικό mix διαφήμισης, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης και του προϊόντος.
Και πόσο κοστίζει;
Το κόστος διαχείρισης καμπάνιας, ξεκινάει από 50 € το μήνα και μπορεί να φτάσει μέχρι 500 €.
Το κόστος ειδικών διαφημίσεων ή άλλων ενεργειών εξαρτάται από τις απαιτήσεις.